Nowy kurs
Zarządzanie platormą szkoleniową to jedno z ważniejszych zadań administratora szkoleń. Często spotykam się z sytuacją, w której klienci mimo, iż posiadają platformy LMS nie potrafią nimi zarządzać czy administrować. W praktyce zlecają stworzenie takiej platformy zewnętrznej firmie, po czym otrzymują produkt, w którym nie wiedzą gdzie kliknąć, aby nic się nie rozsypało :). Kończy się to tym, że ponownie muszą zlecić administrację platformą, ponieważ nie wiedzą jak się do tego zabrać. Ten kurs stworzyłam po to, aby każdy kto pracuje na platformie Learn Press potrafił samodzielnie nią administrować i uczyć innych pracowników jak to robić.
Kurs posiada najważniejsze zagadnienia związane z administracją tj.:
Zarządzanie ustawieniami platformy Learn Press
- Ustawienia generalne
- Dodatki
- Powiadomienia e-mail
Zarządzanie kursem
- Ustawienia kursu
- Jak dodać kurs
- Instalacja wtyczki Learn Press Import/Export
- Importowanie i eksportowanie kursu
Zarządzanie lekcją
- Dodanie lekcji
- Przypisywanie lekcji do kursu
Zarządzanie testem
- Jak stworzyć test
- Przypisanie testu do kursu
Zarządzanie pytaniami
- Dodanie pytania
- Przypisanie pytania do testu
- Duplikowanie pytania i dodanie ich do testu
Kurs jest dla wszystkich osób, które zajmują się administracją platformy szkoleniowej Learn Press. Kurs jest dla osób, które już mają zainstalowaną i skonfigurowaną platformę, chociaż treści przydadzą się również osobom, które zastanawiają się jaką platformę wybrać, ponieważ zawiera on opis funkcjonalności platformy. W kursie nauczysz się samodzielnie zarządzać platformą szkoleniową LMS Learn Press i wykorzystywać efektywnie jej funkcjonalności. Przyda się Ci zwłaszcza wtedy kiedy zleciłeś konfiguracje platformy zewnętrznej firmy, jednak nie posiadasz wiedzy jak nią zarządzać samodzielnie. Dzięki temu kursowi będziesz niezależny w administrowaniu lub też będziesz w stanie konfigurować brakujące wtyczki samodzielnie. Kurs jest dostosowany do polskich realiów w języku polskim.
Jaki osiągnę efekt
Po kursie będziesz potrafił :
- efektywnie zarządzać szkoleniami
- daradzać kursantom i być pierwszą linią wsparcia
- rozwiązywać pojawiające się problemy
- konfigurować dodatki i inne wtyczki
- pokazać innym jak administrować platformą
- dzielić się materiałami z innymi osobami jak zarządzać platformą LMS Learn Press
Jak wygląda organizacja kursu?
Jak wygląda organizacja kursu?
Zakup kursu jest możliwy w formie plików video.
Kurs Online Cena standardowa : 79,00 Dostęp : 365 Dni |
Plików video do otworzenia i pobrania Kurs dostępny jest na platformie szkoleniowej prze 365 dni- gdzie każdy kto zakupi kurs ma założony profil i konto. Wykupując kurs masz możliwość zadania mi pytania do każdej lekcji i wyjaśnienia wątpliwości. Aktualizacje- comiesięczne nowe materiały Zaświadczenie na koniec kursu Możliwość przedłużenia dostępu w atrakcyjnej cenie po wygaśnięciu |
Przejdź do sklepu
-
Administrator LMS z Learn PressProdukt w promocji
79.00zł49.00zł
Nie jesteś pewien czy ten kurs jest dla Ciebie?
Wypróbuj darmową wersje 🙂